زنگ مهر پاک - کراپ‌شده

سفیران سبز (همیار سازمان مدیریت پسماند) از میان دانش‌آموزان داوطلب با هدف ادامه مسیر آموزشی مفاهیم پسماندی انتخاب می‌شوند تا ضمن ایجاد تعامل، به یادگیری مفاهیم پسماندی بپردازند که تمامی محتوا از طریق آموزشگران سازمان به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا قربانی در حاشیه برگزاری آیین زنگ مهرپاک که در نخستین روز از مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی در مدرسه تهذیب محله اسلام آباد به صدا در آمد، اظهار کرد: : در نظر داریم از ظرفیت دانش‌آموزی برای درک درست مسائل آموزشی استفاده کنیم.


وی افزود: اردوهای دانش‌آموزی در راستای ادامه مسیر فرهنگ‌سازی تفکیک درست پسماند برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: دوره‌های آموزشی مفاهیم پسماندی با حضور عوامل فرهنگی، آموزشگر، مسابقه و... به صورت هفتگی تحت عنوان «مهرپاک» در مدارس مختلف اجرا می‌شود.

قربانی گفت: آیین مهرپاک از سوی سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج و با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در حال اجرا بوده که خوشبختانه استقبال بی‌نظیر مدارس را به دنبال داشته است.

به گفته وی، سفیران سبز (همیار سازمان مدیریت پسماند) از میان دانش‌آموزان داوطلب با هدف ادامه مسیر آموزشی مفاهیم پسماندی انتخاب می‌شوند تا ضمن ایجاد تعامل، به یادگیری مفاهیم پسماندی بپردازند که تمامی محتوا از طریق آموزشگران سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج به دانش‌آموزان ارائه خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اشاره کرد: در ماه‌های پایانی سال، نمایشگاه پسماند خشک و قابل بازیافت به صورت مدرسه به مدرسه برگزار و برگزیدگان این نمایشگاه در یک مراسم متمرکز مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

زنگ مهرپاک در مدرسه تهذیب کرج به صدا درآمد



منتشر شده در تاریخ ۲ مهرماه ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =